skansen x)

hej alla sötnosar! (a)
idag har jag vart på skansen med skolan , haha ..
det var ju lite småmys , det fanns ju faktiskt några söta killar ! (a)
men iallafall , efteråt så var jag med jonna, vi åkte först till gurra och sen så åkte vi till grisslinge och låg och sola lite på bryggan ett tag. det var rätt så blåsigt men mys ändå! ;)
när vi hade legat där ett tag så drog vi till donken och åt glass , och direkt efter de så åkte vi till gurra igen .. var där ett tag och sen så hade jonna trummlektion så då åkte vi dit .. hon var riktigt duktig! :)
vi åkte sen till hemmesta och gick runt lite men sen så åkte båda hem  efter ett litet tag.
när jag kom hem så satte jag mig lite vid datan och sen när johanna kom hem så drog vi ut och sprang en sväng!, asså snacka om att jag har dålig kondition , jag blev trött på typ 30 sekunder .. men nu ska jag börja springa mycket, jag har bestämt mig för att gå ner 5 kg. :) hoppas att jag gör de , önska mig lycka till (a) !

Kommentarer
Postat av: Nattis

Åååh, har inte vart på skansen på flera år..:)

Nostalgi...

2008-05-08 @ 22:28:07
URL: http://nattisfnattis.blogg.se
Postat av: Joakim Forsberg

skansen ;o

2008-05-08 @ 22:28:18
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Anonym

hejsan :)
hoppas din dag varit bra ;)?
kram!
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-08 @ 22:29:54
Postat av: Storasyster

Men skärp dig människa! Du ska inte gå ner ett jävla gram! Du är så jävla fin som du är!

2008-05-09 @ 09:37:45
Postat av: Anonym

det kallas att söka uppmärksamhet men ah..

2008-05-17 @ 10:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0