tors-sön

HEJ ALLIHOPA!
först så vill jag börja med att säga att jag har inte kunnat skriva på cepe länge för jag har varit väldigt busy hela långhelgen..jag har dessutom fått värsta längtan till datan , taha!
menmen, nu berättar jag allt som hänt ! :)
i onsdags så var jag med jonna ! :D först så åkte vi hem till mig efter skolan och hämtade lite kläder och sen så skjutsade pappa oss till donken .. vi åt och satt där ett tag och när vi var klara så gick vi och köpte godis (a) och sen så åkte vi hem till jonna's place för jag skulle nämligen sova där. :)))
vi bäddade ute på hennes balkong och vred tv:n så vi kunde kolla på balkongen. jonnas familj skulle åka till majbrasan i siggesta men vi pallade inte åka dit så vi låg på balkongen och tjockade oss framför tvn hela kvällen , gaha. jag somnade typ jätte tidigt haha , förlåt jonna. ;)
torsdagen vaknade jag typ 10-11 och jonna vaknade av att jag pratade i tele (tror jag) :P.
vid ungefär ett så åkte vi in till stan och träffadea några :)) det var rätt så kul!
påvägen hem så åkte vi till hemmesta och var med anton och felix :) <3
vi satt på fotbollsplanen i typ två timmar. x) sedan så åkte vi hem till jonna!
vi bestämde oss för att åka ner till torsbybadet och grilla lite , så vi packade vi mat,filtar,dricka,grill och massa mer och cyklade ner till badet. haha, förresten så RAMLADE JONNA NER I DIKET med mig bakpå ;O haha, klaaant x) sen så blev de lite vingligt men iallafall .. vi satte oss på ett berg och tände grillen, vilket inte gick så jätte bra!
den blev typ inte varm men vi grillade korv där ändå , så vi åt kall korv .. haha , bättre än ingenting elr hur ;)
vi grillade också marshmallows också förresten (a) !
vi var där i ungefär två timmar tror jag .. btw så halkade jag på berget också x))))
men när vi hade suttit där och de började bli kallt så cyklade vi hem igen! :))
när vi var hemma hos jonna så satt vi vid datan och sen så gick vi och la oss. sov ännu en natt ute på balkongen. (a) på fredagen så var vi med anton och felix igen. dom var ju supergulliga , när vi kom fram så hade dom köpt godis till oss och plockat blommor. haha sötnosar då (a) §
vi var med dom till ungefär fyra .. vi gjorde typ ingenting. vi gick omkring och typ satt på bänkar och lodade bara, haha. sen så gick vi ner till grillen för att dom skulle äta .. felix hällde maaaaaaaassor med grillkrydda på anton så att alla vet. det var fett kul, haha! vid halvfem så åkte jag hem till mamma :)) <3
lördagen så åkte jag med cissi och massa andra till vaxholm och köpte glass. det var typ 14 pers elr nått. det var väl kul. när vi kom tillbaka till hemmesta så åkte alla och det var bara jag och nickie kvar .. så vi gick upp och satte oss på fotbollsplan , fast hon gick efter typ en kvart .. och jag var ensam, haha.
men jag ringde till felix så han kom upp till fotbollsplan och var där med mig ett tag! :)
sedan så följde han med mig till bussen och när bussen kom så gick han hem. jag älskar dig bästavän (a) <3
idag iallafall så tog jag först en promenade med william , elr han cyklade och jag gick!
helt seriöst så är han verkligen VÄRLDENS BÄSTA LILLEBROR! <3
lite senare på dagen så åkte jag, mamma , anton och william till mina (våra) kusiner ;))
sen så åkte vi till donken och så hämtade pappa mig och anton och så åkte vi och grattade liam som fyller tre år idag! GRATTIS! <3 vi var där ett tag och sen så åkte vi och tittade på ett hus för vi ska flytta! :D:D:D:D fett skönt fan! :)
men nu så orkar jag verkligen inte skriva nått mer , men jag skriver mer imorrn !
puss på er alla , hoppas att ni orkade läsa allt de här (aaa) ;))

image10 
DU BETYDER SÅ OTROLIGT MKT LILLEBROR
image11 
som sagt så grillade vi x))
image12
felix bästavän :)) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0