beställa klipptid?

hm , sitter och funderar på om jag ska ta och ringa frisören nu någon dag i veckan och ta och klippa mitt otroligt risiga hår.
jag ska klippa allt som är risigt och sedan så ska jag spara ut mitt hår och börja klippa det var sjätte vecka , som man typ tydligen ska göra. jag har ju velat ha hårförlängning nu jätte länge , men jag har bestämt mig för att skita i det ..
det är ju så att det sliter på håret , och jag har i hela mitt liv velat ha långt hår .. varför ska jag då förstöra det för att få känna på lyckan av att ha långt hår i ett par månader?
nej , spara ut håret låter betydligt mycket bättre! :)

ska se om jag kan beställa tid tills på typ torsdag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0