''kul händelse''

hade tänkt att berätta en liten grej som hände i fredags ..
och det var INTE KUL!
jag låg i williams (lillebrors) säng och han satt på min mage .. sen så börjar jag kittla honom och han börjar as garva och säger:
- Jag kommer kissa på mig!!!
- Är du kissnödig?
- Näääej! ...
  NU KISSAR JAG!
 
därefter så blev alla mina kläder kissiga + att william garva som fan ..
dessutom så hade jag inga andra kläder med mig till mamma eftersom att jag skulle till pappa dagen efter rätt så tidigt.
och jag skojar inte , han kissade inte lite!!



en söt liten bild på oss!

Kommentarer
Postat av: jonna

hahahah , jag höll på att kissa på mig när du berätta om det .. HAHA , han kissade på dig

2008-10-22 @ 21:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0