wannabe?

haha ,satt och läste lite bloggar och kom och tänka på en sak! (I)
blondinbella har ju sagt att nu efter hennes paus så skulle hon börja blogga som isabella istället för blondinbella,
för att det ska bli mer 'vuxet',  hon har t.o.m ny design .. tillhörande av hennes nya vuxenliv?

nu så har kissie ny design, hon tyckte att en mörkare färg ger ett lite mer vuxet intryck.
dessutom så har hon ju skrivit lite om blondinbella, där man märker att hon inte direkt tycker om henne. nästan lite smått hat-inlägg. det börjar lukta avundsjuka här alltså.


HAHAH, jag tror att Kissie är lite wannabe Blondinbella.

och just det,  rätta mig om jag har fel ..
kissie påstår att bella ser ut som en gris och blablabla ..
är det någon mer än jag som har lagt märke till kissies jättestora näsa? hennes extremt fula mun , och hennes små kines ögon? hon borde kolla sig i spegeln innan hon snackar massa.


Kommentarer
Postat av: moa

håller så med ..

2008-11-07 @ 15:15:26
Postat av: Anonym

LITE wannabee? Jag har gått och mobbat Kissie i snart ett halvår för att hon inget annat vill än att vara Bella. Fast Blondinbella är ett lika stort skämt hon med. :)

2009-01-19 @ 18:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0