är hos mamsen

är hemma hos mamma just nu , ska ta och leka lite med min käre bror innan han ska sussa.
(blir fler inlägg senare när han gått och lagt sig).
jag slutade vid lunchen idag (pga inställda lektioner) , så jag åkte hem till cissi som var hemma och var sjuk och kollade film och lite sånt därnt.
imorgon har jag absolut inga planer , vad jag kommer ihåg ivarjefall.
men jag lär väl vara med någon eller bara åka hem och ta det lugnt , jag känner att jag håller på att bli lite småsjuk ..
ont i halsen , ont i huvet och lite så.
jag har även världens träningsvärk från dansen igår , det är helt sjukt!
men imorgon på kvällen så ska jag iallafall hämta tv:n hos mamma om pappa håller det han lovat.
nu så känner jag mig verkligen helt slut i huvudet , jag har suttit och pluggat engelska , spanska och läst ur en superbra bok. tänka skriva lite om boken sen , om det intresserar er.
hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0