ett undantag

det hände en rolig sak alldeles nyss , och jag var bara tvungen att skriva ner det här i bloggen.
det betyder alltså inte att min lilla blogg-paus är slut , detta är bara ett undantag tills jag fått ordning på mitt liv. :)
men i varje fall ,.
igår så frågade jag pappa ifall vi hade nån glass hemma , men det hade vi tydligen inte så vi tog bilen och köpte lite godis. alldeles nyss så säger han;
- vill du inte ha lite glass ?
- jo , men vi har väl inge glass?
- jo , det har vi. längst ner i frysen.
- vadå , har du gömt den?
- ja , ifall jag säger till dig att vi har glass så tar du ju lite och sen när jag ska ta så är den ju slut.
 hahahahaha , lite smått kul att min pappa gömmer glassen för mig för att jag tydligen äter upp ALLTING?! :O
så tjock är jag ju inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0