från nrj

jag kom på nu att jag ska visa lite bilder ifrån nrj.
har ju inte ens hunnit berätta någonting om det .. eller det var en händelse som var mitt i uppehållet.
men jag var ivarjefall där med jonna , och väl där så träffade vi en supersöt och snäll kille som hette dilan.
och det var även han som tog dessa bilder , dock ser jag helskum ut men det bjuder jag på till er söta läsare!

två snyggaste killarna som befann sig på nrj.
mitt bland dessa två , en supermobbad fannuuuuuw.


måste ju bara säga att dem där killarna nog hade x antal beundrare från både höger och vänster.
även där kommer jag lite mobbad .. ;


haha , jag har fortfarande inte kommit på vad som händer over there!
men åh , jag kan verkligen inte bli bra på bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0