morgondagen

kvällen planer ser ut såhär ..
jag ska sitta framför datorn till ungefär tio , efter det så ska jag städa mitt stöööökiga rum .. och sedan så ska jag borsta tänderna och sätta mig i sängen och plugga lite.
imorgon så ska jag sova hemma hos min käre mor , jag ska nog passa på att plugga lite eftersom att jag kan få bra hjälp där. sedan så måste jag ju även passa på att leka lite med min söta lillebror. :)
fast en liten stund efter skolan ska jag tillbringa tillsammans med cissi.
hoppas att allihopa har sagt grattis till henne och robin! det är nämligen deras 1-årsdag idag! YAY!

en gammal bild på mig och cissi
från sexan. erkänn att vi var söta?
jag älskar dig hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0