Jonna skriver lite granna vaaaa

(Fanny bad mig skriva)
HALLUUUUUU!
nu är det såhär att Fanny har hittat en blogg som hon tydligen tycker är as rolig?
vardagsbajs.blogg.se 
jag vete fan ? Hon älskar den, jag älskar henne så det är väll bara att acceptera hur hon är!
Min bästavän är speciell , det är okej! hehehehehehehhehe
Hur som helst så är planen för kvällen nääääääjZ! coca cola och godis! JO TACK.

Idag nu till kvällen va jag och Fanny i Vaxholm och handlade köttfärsås och det blev
en massa bilder som jag nog tvingar Fanny lägga upp.. kanske imorgon.

Ha det så bra nu alla Fannys bloggläsare (alla fyra inklusive mig)
PUSS

Kommentarer
Postat av: KAJSAHERSELF

hahahhaha vardagsbajs.blogg.se xD

2009-08-15 @ 12:27:02
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0