ingen blogg helg precis..

..nej det blev det verkligen inte.
ingen bloggande alls under helgen.
tänkte därför berätta lite nu vad jag har gjort. :)

i fredags så sov jag hos jonnis.
träffade robban en snabbis efter skolan..
jag och jonna gick hem till markus i nån timme och kollade film..
och sen så tillbringade vi bara kvällen åt att vara hemma hos jonna. :)

i lördags åkte jag och jonna till stan för att gå på bio.
vi käkade, gick runt och testade skor och kikade lite kläder, fikade och sedan var det biodags. :)
vi såg Bröllopsduellen. Den var bra!
Fram mot kvällen när filmen var slut så åkte jag och mötte min kusin i liljeholmen och så åkte vi till vår moster.. (hm, hennes faster menmen).
där hände det inte mycket alls.

idag har jag bara chillat hos min moster.
nu är jag äntligen hemma igen.



bästavän<3



kusin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0