nu kör det igång igen!

Hejsan allihopa! :)
Som ni säkert har märkt så har jag inte bloggat på några månader, men tänkte nu göra ett försök. :)
Jag förstår att ni har saknat mig. :)
Under dessa månader så har det väl hänt en hel del..

- Jag har tagit bort min tandställning



- Jag har flyttat .. igen.



ja, det är en färja på bilden..och ja, jag måste åka färja för att komma till mitt hem.
det är så att jag flyttat på rindö. det är riktigt mysigt, och inte alls så hemskt som det ser ut. ;)

Ja hurru ni, mer har hänt .. fast lite mer saker som inte berör fler än mig och mina nära och kära.

Fler inlägg kommer senare.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Dilan Amin

Svar: Woho du är tibax .D

2009-01-15 @ 20:25:07
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: Dilan Amin

Svar: Jo tack bara fint :D

Hihi jo jag ska läsa så mycket jag kan!

2009-01-15 @ 20:29:11
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0