Äckliga, sorgliga Värmdö!

Som jag skrev så kom jag aldrig hem igår, utan jag sov hemma hos Jonna..
Men nu är jag hemma igen, och har precis varit ute och plockat bär med min lillebror.. fast det slutade med att han kastade sten för att jag ville gå in, så jag gick in, han tjatade om bären, jag gav han dom och sa att jag ändå inte ville ha hans äckliga bär!
Ibland så beter jag mig ungefär som honom (dvs en fem åring). Det är nog hela den här värmdö grejen som får mig att bli så arg egentligen. Det är så himla deprimerande!
Jag vill bort ifrån ön.. spräng den någon? (ink. värmdös äckligaste människa!)

+


=
*HAPPYFACE FOR EVERYBODY!*

Hoppas att jag åker hem på fredag iallafall.. nedräkningen har börjat, och längtan blir bara större och större!

Kommentarer
Postat av: ROBIN - MODE - VARDAG - FOTO.

Sv: Ja men visst är hon gullig :D

Nja, jag har aldrig gjort någon design till någon förr, enbart åt mig själv. :p Men nu är du den andra som frågar, och jag kan göra det. Men det kan ta ett tag eftersom jag inte vill sitta med en design i flera dagar i sträck.. Om jag kan skriva till dig när jag har bestämt mig och vet hur länge det tar?



Ha det bra! =)

2009-07-13 @ 17:53:08
URL: http://robinjjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0