Ingen blivande låtskrivare direkt !

Det har inte blivit så mycket bloggande idag, trots att jag suttit väldigt mycket vid datorn..
Det är så mycket plugg nu sista veckan, restuppgifter och sådant.
Har suttit i två timmar nu kanske och försökt skriva en låt, det går verkligen inte!
Får väl hoppas att jag åtminstonde får ett g på den, fast det känns ändå lite tveksamt.
Jag skulle även göra lite so uppgifter, men det hade jag tyvärr inte ork till.. Jag gjorde två uppgifter och sedan så var jag tvungen att anstränga mig lite och läsa och en massa sånt jobbigt..

Men alla dagar innehåller ju också bra saker !
Typ som att mitt slutbetyg i svenska blev mvg. Min lärare kommenterade även när vi hade lite betygsnack att jag var bra på att blogga. Det ni! ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

När du väl uppdaterar ja ;)

2009-06-03 @ 08:02:42
URL: http://baraklotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0