Sista skoldagen imorgon (Y)

Med min rubrik så menar jag mer att det är den sista såkallade ''riktiga'' skoldagen.. Med vanliga lektioner och sådär.
Och sen nästa vecka så har vi bara en städdag, klassens dag och där efter skolavslutning. Äntligen!
Jag satt och tänkte här om dagen och kom fram till att jag inte har några alls planer för i sommar .. tråkigt!
Eller det är klart jag har planer, men inget speciellt. Jag ska sommarjobba hos pappa, sola, bada och umgås med alla roliga människor (ink. min pojkvän!). Det blir en chill sommar helt enkelt! =)
Dessutom så ska vi ju kanske flytta till en husbåt också (gosh... ja vi ska flytta igen. Tro det eller ej! Haha!).
Vad jag vet så är det inte riktigt helt bestämt, men jag tror att det lutar mot det!
Låter det inte mys ?!
Det tycker jag! =)


Kommentarer
Postat av: emma

Jag tycker det låter ascoolt med husbåt! och den var så sjukt fin! Vill också!

2009-06-05 @ 09:03:16
URL: http://baraklotter.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem är pojkvän?:)

2009-06-05 @ 19:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0