Creepy dream

Godmorgon ! =)
Vaknade för kanske fem minuter sedan efter att ha drömt världens konstigaste dröm !
Jag drömde typ att det var en kille/gubbe som jobbade på krogen här vid mig och hotade mig med typ pistol om att han skulle döda mig och min pappa.
Sen helt plötsligt så hade jag en lillasyster som var kanske fyra-fem år som dessutom var en Dessie kopia. (Dvs långt löshår, as mycket smink, fejkbrun osv.)
Hon och jag hatade varann och hon blev lack och knivhögg mig i benet (med typ världens största kniv!), då blev jag as lack och typ försökte döda henne genom att knivhugga henne med kniven.
Efter det så blev vi vänner igen.. hel creepy.
OBS!! Kom ihåg att det bara var en dröm! ;)


Kniven var väl någonting i den stilen.. Lite större kanske tillochmed! ;O


Kommentarer
Postat av: emma

jag tror jag vet vem det var! hade han en F-knöl?

2009-06-01 @ 22:18:52
URL: http://baraklotter.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hahahahhahahahha !

2009-06-01 @ 22:49:46
URL: http://fannytegelstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0