Någonting saknas, du vet vem du är.

Jag känner det hela tiden, att det är någonting som saknas.. Det är du.
Du var en utav mina bästa vänner, men sedan förstördes allt.. Och nu så vet jag att det inte kommer komma tillbaka.
Jag saknar dig verkligen och jag är ledsen om jag sårade dig. Innerst inne så vet du att jag inte ville såra dig.
Jag saknar när du fanns vid min sida, när jag kunde berätta allting för dig, när jag litade på dig. Du har blivit en helt annan person. Jag förstår varför, men ändå.. Jag trodde att vänner skulle finnas för varandra, vad som än hände. Men jag antar att det här inte var äkta vänskap.
Jag kanske inte är värd att ha dig vid min sida, men du sa att jag alltid skulle vara din bästa vän och att du aldrig ville förlora mig. Vad hände med det egentligen?
Du vet vem du är och jag vet att du läser det här,
ta åt dig av det jag skrivit och inse att du betyder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0